72 համարի ավտոբուսը իմ միակ, մինչև տուն բերող տրանսպորտն է: Առաջ կար նաև 121 համարի երթուղայինը, որը չգիտես ինչո՞ւ 72-ի երթուղայինից ավտոբուս դառնալուց հետո դադարեց երթևեկել, տեսնես գծատերերն ի՞նչ գործարք են արել: Էդ 72-ն էլ դադարում է երթևեկել ժամը 9.00-9.30-ից:
Մեկումեջ երթևեկում եմ կիսախելագար մի վարորդի հետ, որը քշում է էնպես, ասես անասունների է տեղափոխում, աջուձախ ես նետվում անընդհատ, որովհետև նա ոլոր-մոլոր է անում, խաչակնքում ես, երբ անվնաս տեղ ես հասնում, կամիկաձեի նման նստում ես, ու ապավինելով Աստծուն գնում, ողջ ընթացքում լսելով նրա լաբառոշ բերանից դուրս եկող հայհոյանքներն ու ողջ աշխարհի վրա թափվող լուտանքները:
Նա հաստատ հոգեկան հիվանդ է: Ո՞նց է ավտոբուսի, երթուղայինի և տաքսու վարորդների աշխատանքի ընդունման կարգը: Սովետի ժամանակ նրանք անխտիր պետք է հոգեբանական փորձաքննություն անցնեին, վերջ ի վերջո մարդկային կյանքի հետ գործ ունեն: Դատելով 72-ի վարորդից, ոչ մի փորձաքննություն էլ հիմա չկա: Սա իմ եզրահանգումն է: Փորձեցի քաղաքակիրթ ձևով մոտենալ հարցին: Զանգեցի Տրանսպորտի նախարարություն, ասեցին,որ իրենք կապ չունենք, զանգենք քաղաքապետարան, զարմացա, զանգեցի, էնտեղ լրատվական վարչության պետը շատ բարեհամբույր ինձ ասեց, որ իրենք զբաղվում են միայն միջքաղաքային և պետական տրանսպորտի հարցերով, իսկ քաղաքային տրանսպորտի վերահսկողությունը Երևանտրանս ՓԲԸ-ն է իրականացնում:
Զանգեցի էնտեղ,ՓԲԸ –ի ղեկավար պարոն Միրիջանյանը երևի շատ շոգից, թե ինչից համբերություն չունեցավ մինչև վերջ լսել, թե ես ինչ եմ ուզում իմանալ: Մինչ ես կձևակերպեի հարցս` երթուղում վարորդ վերցնելիս ի՞նչ փաստաթղթեր են պահանջվում, կա՞ արդյոք պարտադիր հոգեբանական փորձաքննություն, նա ինձ վրա-վրա հարցնում էր` «Ի՞նչ պետհամարանիշի ավտոբուս է քշել էդ վարորդը»: Ես ասեցի, որ դա եզակի երևույթ չէ, որ հարցն ինձ ընդհանրապես է հետաքրքրում, քանի որ ողջ քաղաքով երթևեկում են երթուղայիններ, տաքսիներ, որոնց վարորդների հոգեկան առողջության վիճակը դատելով նրանց պահելաձևից, բավականին կասկածելի է:
Նա շարունակում էր ինձնից պահանջել ավտոբուսի պետահամարանիշի համարը: 72-ի «գծատիրոջ» համարն ինձ չտվեցին: Մի՞թե այդքան դժվար է գոնե մի երթուղու վարորդներին ստուգել, դրանք երևի թե էնքան էլ շատ չեն: «Եվ ,ընդհանրապես, ես շա՞տ գիտեմ դուք ո՞վ եք, էսպես մինչև առավոտ ես Ձեզ հետ կարող ա խոսամ, դուք կոնկրետ բողոք ձևակերպեք ու գրավոր դիմում ներկայացրեք` մենք ընթացք կտանք»: Երբ ես ասեցի` «Բայց իմ կյանքն ամեն օր վտանգի է ենթարկվում էդ ավտոբուսով երթևեկելիս, ինչ-որ բան չե՞ք կարող ձեռնարկել, հաջորդ անգամ էդ վարորդը կարող է ինձ տեղ չհասցնել արդեն, նա էնպես է խոսում, էնպես է իրեն պահում, որ հաստատ հոգեկան խանգարում ունի»: Միրիջանյանը պատասխանեց. «Է, խոսալը հիմք չի, խանութում էլ վաճառողուհին կարա կոպիտ պատասխանի, ուրեմն նա էլ ա՞ վտանգի ենթարկում Ձեր կյանքը: 41 թվից ա մեր քաղաքի տրանսպորտը սենց, մենք սոցիալական հարցեր չենք լուծում»:
Նորից զանգեցի քաղաքապետարան, ուր արժանացել էի բարեհամբույր վերաբերմունքի, բողոքս ասեցի, քանի որ Միրիջանյանն ինձ ասել էր` «Թող ով քեզ տվել ա համարը, նա էլ զանգի, ու ասի որ ես խոսամ»: Վարչության պետն ինձ խորհուրդ տվեց էլփոստով դիմում գրել, որպեսզի քաղաքապետարանը կարողանա ինչ-որ բան պարզել ու լուծել էդ հարցը:
Մարդու կյանքը ինչքա՞ն են գնահատում «գծատերերը»: Ինչո՞ւ են թույլ տալիս, որ մեզ սպասարկեն հոգեկան անհավասակշիռ վարորդներ: Ո՞վ պիտի դրանով զբաղվի, ինչո՞ւ ենք մենք էսքան անտարբեր սեփական ապահովության նկատմամբ:
Երբ ինչ-որ ավիավթար է լինում, բոլորը խառնվում են իրար, չնայած էլի ոչինչ չեն կարողանում պարզել, բայց գոնե ուշադրության կենտրոնում է: Չնայած նրան, որ ավտովթարներից շատ ավելի մարդ է զոհվում, քան ավիավթարներից:
Մի տաքսու վարորդից հարցրեցի, ո՞նց են ձեզ գործի վերցնում, թարմ «փսիխո» պահանջո՞ւմ են: Ասեց` «Տո չէ հա, վարորդական իրավունքի վախտ ստացածով են վեկալում»: Քաղաքապետարանից ինձ ասեցին, որ ամեն երթուղային պետք է ունենա բուժակներ, որ պետք է ամեն օր վարորդները ստուգվեն` ճնշում, սթափություն և այլն: Բայց բուժակներ նախ դժվար լինեն, չեմ հավատում, էդպես լիներ անգործ բուժակ չէր լինի Երևանում, հետո էլ, բուժակը ո՞նց կարա հոգեկան առողջության մասին բան ասի: Ինձ պատահել են խմած վարորդներ` հոտը փչում էր, ճիշտ է, էդ հարցը ես հենց նույն օրն էլ լուծել եմ զանգելով տաքսի ծառայություն, կոպիտ վարորդներ` դա մենթալ է երևի, «ռաբիս»-ը ուղեկցում է անպայմանորեն… Էդ բոլորի վրա դեռ կարելի է աչք փակել, բայց ո՞նց չխոսաս, երբ կյանքդ է վտանգվում ամեն օր, ու այլընտրանքը մնում է տաքսին, ես չեմ կարող հրաժարվել 72-ով երթևեկելուց…դա իմ միակ տրանսպորտն է…
Դիմում-բողոք իհարկե կգրեմ, ու անպայման տեղյակ կպահեմ ընթացքին, բայց ինձ հուզում է ևս մի հարց. Ինչո՞ւ եմ միայն ես բողոքում, չէ՞ որ էդ գծի վրա հարյուրավոր մարդիկ են երթևեկում: Իսկ միգուցե մարդիկ անտարբե՞ր են դառնում, որովհետև նրանց ձայնը տեղ չի հասնում ու միրիջանյանները նրանցից էլ են պահանջում գրավոր դիմում — բողոք բերել, որը ավելի շուտ ցրելու միջոց է, քան հարցին ընթացք տալու պատրաստակամություն, թե չէ իրենք չգիտե՞ն ինչ է կատարվում։ Բայց դե էդպես էլ ճիշտ չի. Ասենք, ընթացքի ժամանակ կիսախելագար վարորդի հետ բանավեճի մեջ մտնելը հղի է վթարով, բայց հետո՞, հետո հո կարելի է բողոքել ու գոնե սեփական անվտանգության վրա թքած չունենալ:
Երբ ես ավտոբուսում մի անգամ փորձեցի վարորդին կարգի հրավիրել ասելով` «Կամաց քշեք, անասուններ չեք տեղափոխում», մի ինտելիգենտ տիկին ասեց. «Սուս, ավարյա կտանք», իսկ երբ ես ասեցի, որ պատրաստվում եմ բարձրաձայնել էդ մասին, ասեց. «Վայ տենց բան չանեք, թե չէ գիծը կհանեն կմնանք առանց 72-ի»: Ի՞նչ ասես, ասես որ շատերն են գժվել, որ սեփական կյանքը համարում են քիչ կարևոր, քան 72-ի գծի մեջ մնալը… Չգիտեմ, դուք ասեք:
Նկարում` 72-ը ներսից, փոքրիկ հայելու մեջ կիսախելագար վարորդի չերևացող դեմքն է:
Լուսինե Վայաչյան
- 20:03Պայքար՝ հանուն կրթության ոլորտի բարելավման, բուհի առաջընթացի ու զարգացման. Մովսես Խորենացու անվան համալսարանի ռեկտոր
- 12:51Խնդրում ենք ընթերցողների ներողամտությունը
- 10:01«Մենք պատրաստ ենք հրդեհը մարելուն». Մալաթիայի տոնավաճառում օբյեկտային վարժանք է անցկացվել
- 11:10Խորապես դատապարտում ենք Հայրապետի դեմ Փաշինյանի հրահանգով թիկնապահների և ոստիկանների ն գործողությունները. Սյունյաց թեմ
- 12:10Առկա է հրավիրվածների ցուցակ․ ՆԳՆ անվտանգության վարչության պետը՝ Վեհափառի մուտքը արգելելու մասին
- 13:20Պապ թագավորն այն առաքինության կերպարը չի, որ օրինակելի լինի, բայց Փաշինյանը նույնիսկ նրան հավասար չէ․ Միքայել Սրբազան
- 13:02Ախթալայում հանգուցյալին կհուղարկավորեն առանց դիահերձման` ինքնաշեն դագաղով
- 11:17Վանենք մեզանից կործանարար անտարբերությունը, փարատենք թշնամության ու ատելության մթնոլորտը. վեհափառի ուղերձը
- 11:29Հայաստանն ու Ադրբեջանն այսօրվանից Տավուշի հատվածում սահմանապահների են տեղակայում․ ԱԱԾ
- 11:10Պետականության մասին խոսող մարդն իր սեփական ժողովրդին չի խաբի․ մենք, որ ապրում էինք այդ պետականության ծնունդով ու երազանքով, իրենք չկային
29.09.2024 | 20:03
09.09.2024 | 12:51
26.06.2024 | 10:01
31.05.2024 | 12:54
31.05.2024 | 12:10
31.05.2024 | 11:10
29.05.2024 | 15:42
29.05.2024 | 12:10
29.05.2024 | 11:17
28.05.2024 | 13:20
28.05.2024 | 13:02
28.05.2024 | 11:17
28.05.2024 | 11:11
28.05.2024 | 10:37
24.05.2024 | 15:10
24.05.2024 | 13:10
24.05.2024 | 12:17
24.05.2024 | 11:29
23.05.2024 | 15:10
23.05.2024 | 14:10
23.05.2024 | 13:10
23.05.2024 | 11:10
22.05.2024 | 15:10
22.05.2024 | 14:10
22.05.2024 | 13:10
22.05.2024 | 12:10
22.05.2024 | 11:10
21.05.2024 | 15:10
21.05.2024 | 14:10
21.05.2024 | 13:10
21.05.2024 | 12:10
21.05.2024 | 11:10
20.05.2024 | 15:10
20.05.2024 | 14:10
20.05.2024 | 13:10
20.05.2024 | 12:10
-
Հասցե` Հայաստան, 0023, Երևան, Արշակունյաց 2
Հեռ: +374 (10) 06 06 23 (413, 414), +374 (99) 53 58 26
Էլ. փոստ` armv12@mail.ru -
2010-2011 © Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են:
Մեջբերումներ անելիս հղումը armversion.com-ին
պարտադիր է: Կայքի հոդվածների մասնակի կամ
ամբողջական հեռուստառադիոընթերցումն
առանց armversion.com-ին հղման արգելվում է: -
Կայքում արտահայտված կարծիքների համընկնումը
խմբագրության տեսակետի հետ պարտադիր չէ:
Գովազդների բովանդակության համար
կայքը պատասխանատվություն չի կրում:
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են: Copyright “Armversion.com” 2010.